Friday, November 5, 2010

Home » , » Tak lulus exam, kena kahwin.

Tak lulus exam, kena kahwin.

Lama sangat tak jenguk pun tak blog ni sebab final exam. Padahal study tak tegha mana sangat. Kecoh jee lebih hahaha. Tinggal satu subjek lagi jaa tapi buat serupa dah habis SPM. Bila dah lepas habis exam ni, otak mula la pikiaq macam macam nak buat. Macam kawan-kawan aku nie, diorang nak kahwin. Kahwin? Tengok gambar dekat atas rasa macam nak kahwin. Hehehe.

Lepas exam nak kahwin.
Klik nak baca. Memang hampeh la. Hahaha. Boleh pulak.

Tak lulus exam, kena kahwin.


Cakap pasal kahwin, mak aku pernah cakap lawak lawak time nak exam PMR dulu, "Tak lulus exam, mak bagi hang menikah la nohh." Sekarang ni dah nak ambil SPM next year, mak aku cakap lagi sekali benda yang sama. Mak oii, boleh jugak. Tak payah nak pikiaq belajaq. Sumpah kalau aku cakap macam ni kat mak aku, tidur luar la gamaknya. Meghela sangat nak kahwin. Lagi sekali mak aku cakap, "Mak lepas habis exam, tok hang bagi menikah terus. keputusan periksa mak cukup cukup makan jaa. sekadar nak kerja jadi suri rumah boleh la. hang jangan jadi macam mak pulak. belajaq elok elok." Tetiba jaa sayu, sobs sobs. Tak apa lah mak, kakak berjanji belajar sungguh sungguh.

Wondering..macam mana kalau betul aku kena kahwin lepas SPM? أستغفرالله, nauzubillah. Taknak aku.

3 comments:

  1. cek komen first noh! :D
    cek nak kawen laaaaaa..

    ReplyDelete
  2. lama sangat tak baca update...ya..ya..tak lulus exam kahwin..tapi ingat, lepas lulus exam nanti kena kahwin jugak!

    ReplyDelete
  3. Tahniah atas pernikahan anda.. eh? tiba2 ni.. haha..

    ReplyDelete

Justin Guarini said,"Either positive or negative comments are good because it shows I am still relevant." So, leave your comment here :)