Tuesday, November 30, 2010

Home » » Alat lipat baju yg cool - Lepas ni, mak abah boleh goyang kaki.

Alat lipat baju yg cool - Lepas ni, mak abah boleh goyang kaki.

Serius cool. Aku tak larat nak ulang video nie. Alat melipat baju - lepas ni mak abah tak payah nak penat penat dah boleh goyang kaki je. Anak anak dah boleh tolong lipat baju dengan alat ni. Memang lepas ni anak-anak tak boleh bagi alasan tak larat lipat baju. Benda mudah trang tang tang dah ada depan mata, bagi alasan lagi memang nak kena tampar kepala, senget nanti.


Aku suka betul dengan orang yang otak gila kreatif. Walaupun benda yang dia reka ni nampak klasik dan tradisional, tapi aku suka sebab benda ni tak suruh kita keluar ribu-ribu nak buat. Benda murah, siapa tak suka. 


video


coooooooooooooooooooooooooooooooooooooolio !

8 comments:

  1. wah, ni budak2 pun boleh blaja lipat baju nie :)

    ReplyDelete
  2. wah sapa yg cipta benda nie...ada jual ka?..hehe...bagus2

    ReplyDelete
  3. zaman sekarang ni, apa pun senang.hehe

    ReplyDelete
  4. kalo dpt kt anin bnda alah neh, cnfrm jd lagi2 la mls. hohoho

    ReplyDelete
  5. penat tol tngok budak tu ulang-alik

    ReplyDelete
  6. buat kt aq satu saff~
    hahahakss..:D

    ReplyDelete
  7. @Nabil Iqbal boleh boleh tapi perkhidmatan aku berbayar la :D

    ReplyDelete

Justin Guarini said,"Either positive or negative comments are good because it shows I am still relevant." So, leave your comment here :)