Friday, October 8, 2010

Home » » Budak perempuan,lelaki umur 12 tahun bergaduh sampai terkoyak baju.

Budak perempuan,lelaki umur 12 tahun bergaduh sampai terkoyak baju.



Budak perempuan, lelaki 12 tahun bergaduh sampai terkoyak baju. Dasyat kan? 12 tahun tu. Aku dulu paling kerek bergaduh dengan budak lelaki, setakat tolak tolak jaa. Time tu jahil lagi, pegang bahu kawan laki tu, terus rentap. Kes ni adik aku yang cerita. Kat sekolah dia merangkap ex sekolah aku. Yang menariknya, bukan baju budak perempuan yang terkoyak, tapi budak laki tuh. Ganas gilahh. Salute !


Semuanya gara gara sebab budak laki tu dye rambut. Colour purple beb. Jatuh rahang aku dengar. 12 tahun - dye rambut. Okeh. Aku ni umur dah 16, nak sentuh botol dye tu pun tak berani. Kesian budak perempuan tu, sampai lebam muka kena belasah dengan budak laki tu. Adik aku pernah tegur diorang ni pakai dye, tahu diorang balas apa.."Beb, kami pakai dye jenama Syurah.. yakin dan suci !!!" Tengkorak betul bebudak ni.


Baru umur 12, dah pandai belasah budak perempuan. 10 tahun akan datang, macam mana agaknya?

2 comments:

Justin Guarini said,"Either positive or negative comments are good because it shows I am still relevant." So, leave your comment here :)