Wednesday, September 15, 2010

Home » , » Bukan 18SX tapi cerita lawak.

Bukan 18SX tapi cerita lawak.

GAMBAR SIAPA NI?
Seorang wanita telah mengajak teman lelakinya ke rumahnya supaya dapat berdua duaan di malam minggu. jadi teman lelakinya setuju, mana boleh tolak. Setelah berdua duaan di dalam bilik wanita itu, si lelaki ini pun berehat dan ternampak gambar seorang lelaki.

Teman lelaki: Sayang, gambar siapa tu? Gambar abang sayang ke?


Perempuan: Bukanlah.


Teman lelaki: Habis, gambar siapa? Siapa ni? Sayang ada pasang lain ek?


Perempuan: Bukan jugalah.


Teman lelaki: Kalau bukan jugak, habis gambar siapa ni ha? jawab !


Perempuan: Eleh tak payah la nak tahu, pedulikanlah gambar tu.


Teman lelaki: Jangan begitu sayang, tolonglah bagitau. Abang janji abang tak marah. Abang tak marah. Abang tak kisah pun.


Perempuan: Betul abang tak kisah?


Teman lelaki: Betul. Hak sayang kan? Kita bukannya suami isteri lagi, kalau dah kahwin baru abang kisah.


Perempuan: Oke lah. Gambar itu adalah gambar saya sebelum menjalani pembedahan jantina.


'Perempuan' tuh jawab dengan penuh manja lagii.* Pastikan jantina pasangan anda adalah benar. Pheeww, harap tak ada kes macam ni. Yelah, sekarang ramai nyah ye noksss.

8 comments:

  1. nasibb baik dia tak cakap itu gambar suami dia...ehemm

    ReplyDelete
  2. mengong pnya crita. ng kutip mna weh? HAHA

    ReplyDelete
  3. hahaha,kelakar..
    padan muka die ade niat nak berzina tuh..kihkih

    ReplyDelete
  4. ala kalau orang berzina usahkan gambar, ada rimau depan pun wat tak tau..

    ReplyDelete

Justin Guarini said,"Either positive or negative comments are good because it shows I am still relevant." So, leave your comment here :)