Friday, August 27, 2010

Home » , » Siapa salah; lelaki atau perempuan?

Siapa salah; lelaki atau perempuan?

A suka B.
B suka A.
C suka A.
D suka B.
A curang.
A suka C.


Cinta sekarang.

Dalam banyak kes tuh, yang mana cinta sejati?
Tak ada. cinta sejati hanya cinta Allah.
Cuma kita tak perasa, atau buat buat tak perasa, atau memang tak nak perasan?

Lelaki sekarang.
Reti ambil kesempatan.
"Saya suka awak. Awak manis. Lembut. Sopan jaa."
"Saya suka awak jugak. Tapi selama ni, awak tak pandang saya."

Fasa lembah kehinaan.

"Awak, tangan awak lembut ek?"
Perempuan hanya tersenyum, bila dibelai. Hati goyah kerana lelaki.

"Awak, hantar gambar awak. Boleh saya tengok selalu, bila saya rindu."
Perempuan itu mula diselubungi dosa dua puluh empat jam.

"Apa bukti awak sayang saya?"
"Saya sanggup buat apa sahaja."
"Betul?"
Angguk.
"Awak.."

Censored.

Perempuan sekarang.
Lemah kerana lelaki.
Terlalu seksi di mata lelaki.

Ustazah saya cakap,"Lelaki nampak kaki kita pun, naik syahwat."

Siapa salah?

5 comments:

  1. yang salah sentiasa manusia..laki ke perempuan.. Kalaula manusia tu malaikat, Allah tak cipta syurga neraka. Semoga kita saling ingat mengingatila ye..kak Mia pun for sure dah banyak dose nih..haihhhh

    ReplyDelete
  2. hahaha..pakai le kain dalam ngan sock skali ok..

    ni pandangan ikhlas dari mata seorang lelaki..bukan dari kacamata seoarang lelaki ok..haha..

    ReplyDelete
  3. jgn pki sock yg ad gmba katun atau bunga2 dahla~
    kang lg menarik perhatian pandangn llaki pulak. :)
    manusia dikurniakn nafsu..jd ats diri sndri utk kawalnya~
    not laki or gurlz that should be blame most~

    ReplyDelete
  4. haha..skola sllu je ad trend.. nt da msk u,x pki bunge da kot.
    sock for style or sock for ad-din.. always have choice~

    ReplyDelete
  5. thumbs up for saffrina ! :)
    salah dua2 ~
    sebab sengaja buat walau dah tahu haram :)

    ReplyDelete

Justin Guarini said,"Either positive or negative comments are good because it shows I am still relevant." So, leave your comment here :)