Friday, July 23, 2010

Home » » Berita gembira buat si rendah dan si gadis.

Berita gembira buat si rendah dan si gadis.

Title post diletakkan tanpa niat mengutuk sesiapa. Hahah. Tinggi, pendek, panjang, kacak, cantik, comel semua ada kelebihan. Artikel ni memang khas untuk gadis yang kurang ketinggiannya. Jangan fikir nak tinggi saja oke, kadang-kadang jadi pendek pun oke apa? Setiap yang Allah jadikan, ada baiknya. Allah itu Maha Adil. Dan dalam ciptaan Allah itu, ada satu benda yang kita tak sedar.


Gadis yang banyak bulu kaki disayangi mak mentua.
Aku rasa ramai yang pernah dengar. Kawan aku Zaeika yang bagi tau kat aku time tengah syok-syok sembang pasal bulu kaki. Sebelum ni aku pun pernah dengar tapi tak tau lah sejauh mana kebenaran di sebalik menatang ni. Kalau lah betul, satu advantage lah. Sejuk hati dah tau mak mentua kita nanti sayang kita. Tak payah la nanti nak pi belajar masak or whatsoever untuk ambil hati mak mentua kan? Senang dan cepat sikit nak kahwin. Heheh. 


Panjang depa korang sama dengan ketinggian korang.
Sedar tak yang panjang depa kita sama saja dengan tinggi kita? Aku dah try buat. Kawan aku Izzah cakap, depakan tangan dan lekapkan bukaan depa dekat sebarang tempat seperti dinding atau loker secara menegak. Tanda, then aku bangun dan ukur tinggi. Superb, memang betul. So kalau dalam borang apa-apa, mintak tinggi kita berapa, tulis - satu depa. Heheh.


2 comments:

  1. one more one more. pjg tpk kaki kita SAMA dengan panjang dr pergelangan to siku. sila buat kalo x cy. xD

    ReplyDelete
  2. ptot la kaki ak kecik...

    ReplyDelete

Justin Guarini said,"Either positive or negative comments are good because it shows I am still relevant." So, leave your comment here :)